[Tajfutas] Éjszakai ob

Gerzson Keri gfkeri at gmail.com
2010. Május. 13., Cs, 18:25:27 CEST

Nekem viszont volt - no nem osztálytársam, hanem Petőfi Sándor nevű
kollégám, 1970 körül, az MTA SZK Uri utcai épületében. Ez így egyben a
családi neve volt, a keresztnevére nem emlékszem most, arra sem, hogy
kötőjellel írta-e hozzá a Sándort a Petőfihez a vezetéknevében, vagy
anélkül. Az alábbi anekdota terjedt róla akkoriban az intézetben: Egyszer
valamilyen ügyben fel kellett hívnia telefonon az igazgatót, aki nem
ismerte. Mondja a telefonba: Petőfi Sándor vagyok. Válaszol rá B.J. az
akkori igazgató: Én meg Kossuth Lajos, aztán dühösen le is vágta a telefont
az igazgató.

KG