[Tajfutas] szabályzatok, szokások, diákolimpia

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2010. Május. 12., Sze, 12:35:36 CEST

Szerintem is inkább a szemléletváltás (visszatérés a korábbi kevésbé rohanó
és "információ gazdag" megoldásokhoz), ami segíthet, hogy továbbra is jól
érezzük magunkat minél több tájékozódási eseményen.
A Gábor által írt pályakülönbségeket pl. én nem érzem különösebben
"vérlázítónak", egyszerűen csak annyiról van szó, hogy az egyik esetben
kicsit keményebb pályát kell teljesítenie a szokásosnál a másik esetben meg
egy kicsit lazábbat. Lehetne erre úgy is tekinteni, hogy milyen jó a
változatosság.

Szép Napot mindenkinek, és jó Diákolimpiás hétvégét, sajnos szakadó eső
várható, de azért reménykedjünk, hogy pont a terepet elkerülik az
esőfelhők:).

üdv. Viktor