[Tajfutas] DOL

Pataki Gábor gabor.pataki at bizol.hu
2010. Május. 12., Sze, 09:41:23 CEST

Én is csináltam ilyet - csak előtte szóltam a rendezőknek, hogy
versenyen kívül indulunk ;-)
Amúgy, én is feszegettem ezt a témát, az együtt futások és az ezzel járó
- főleg a kicsiknél - esetlegesen "véletlen",  de a valós
(fizikai-technikai) tudástól mindenképpen messze járó eredmény
kialakulásának lehetőségét-veszélyét. Belátom, nehéz több mint 100
gyereket ráengedni egy pályára, ez 200 perces rajtidőt jelentene a
végének, így hát bízom a gyerekben, és a tudásában.... Egyedül a
veszélyes sziklafalak miatt aggódom egy kicsit, itt mindenkire gondolva,
és bár a tavalyi rendezők magasra tették a mércét, bízom benne, hogy jó
verseny lesz. Már csak a jó időt kellene megrendelni..:-))

Üdv.,

Gábor

> Szerintem el kell dönteni, hogy mi a fontosabb, és annak alávetni a
> többi szempontot. De semmi esetre sem kellene gyanúra okot adó módon
> kényszerű komprmisszumokkal átvágni a gordiuszi csomót, mert ennek
> lehet a legjelentősebb negatív, elriasztó hatása. "Fair Play - The
> Only Way".

Kicsit herótom kezd attól lenni, amikor KK oktat a "fair play"-ről.
A Pest megyei DO-n DK-t csinált a D-ből, végigmenve lányával.
Tipikusan az az ember, aki mindenkivel minden szabályt betű szerint
betartatna, de ő kivétel.

Amúgy jó látni, hogy már napokkal a verseny előtt "hangolnak" a
csapvezek. :-(

Üdv,

TT
Üdvözlettel,