[Tajfutas] 2010. Évi nyílt Éjszakai egyéni bajnokság és Maccabi Kupa

Varsányi Attila varsanyi.attila1 at chello.hu
2010. Május. 11., K, 15:39:37 CEST

Tisztelt Mindenki…. Tisztelt Rendezők!

Tényleg csak néhány személyes gondolatot fűznék az előttem szóló sok-sok dicsérő szóhoz az elmúlt hétvégével kapcsolatban:

Nem vagyok egy nagy éjszakai menő (ez a mostani volt a 2. éjszakai OB-m az utóbbi 15 évben), ezt megmondhatja bárki, de tán ez az eredményemből is meglátszik. Ez tény. Eddig nem is nagyon erőltettem, hogy éjszaka tájékozódjak, mert nem megy. Ami nem megy, azt ne erőltessük...

A mostani hétvége viszont megingatta eddigi véleményemet az éjszakai versenyzéssel kapcsolatban. Talán számomra (és lehet, hogy a rendezők számára is) ez a legnagyobb tett és dicséret! Lehet, hogy a mostani szombat este miatt máskor is előszedem fejlámpámat és elindulok az éjszakába.

Fantasztikus volt a helyszín kiválasztása, a körítése a versenynek; az előzetes marketing munka; a reklám – évek óta nem láttam tájfutóversenyhez kapcsolódó matricát, pedig kb. 20-25 éve nagy divat volt -; a szponzorok becserkészése – 23db szponzor van a térképre nyomtatva!!! -; a medence a versenyközpontban; a fáklyás kivilágítás; a hatalmas sörsátor; a célban a szállások színvonala; az emelő kosaras „kilátó”; a tűzijáték; a verseny(ek) igen nívós és értékes díjazása; és nem utolsó sorban a pályák minősége; a hatalmas kondérokban főtt ingyen kaját már nem is említem.

Nekem, személy szerint egy kicsit hiányzott ugyan, hogy az éjjel ½-12-es rajtom után, a pálya kétharmadánál miért nem várt valaki egy új, feltöltött lámpával (az utolsó 8 pontot csak egy „Szent János Bogár” segítségével sikerült megtalálnom –ezek között volt a nevezetes 42-es gödör pont is a bozót mélyén beletaposva a mini gödörbe - ), de vígasztalt a célba érkezésemkor az a tény, hogy beérkezésem ünneplésére a rendezők örömtüzeket gyújtottak és tűzijátékkal ünnepeltek...

Köszönöm nektek RENDEZŐK a megható fogadtatást…. Ezt máskor is elvárom….

A vasárnapi Maccabi Kupáról eddig kevesebb szó esett, pedig mindenki bánhatja, aki nem jött vissza, vagy hajnalban gyorsan elviharzott! Szép időben nagyon klassz kis levezetése volt az éjszakának.

A szint mindenkinek adva van.

Meg lehet így is rendezni egy versenyt, csak akarni kell szívvel lélekkel !!!!

Köszönjük!

Varsányi Attila

  _____