[Tajfutas] hibás tájoló

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2010. Jún. 30., Sze, 20:48:01 CEST

Janó, ha már kád, miért van az hogy lent húzom ki a dugót és fent kezd el
fogyni a víz?
A hangszórós átmágnesezést meg már én is próbáltam, először véletlenül, majd
direkt, de érdekes módon minkét esetben működött. Egyébként a Silva tájoló
szelencéje alján van valami MN szerű jelzés ami talán épp azt jelzi, hol
használható. A tájoló nélküli futásos kalandjaim már nem férnek bele 3
sorba:-(
MM