[Tajfutas] Fwd: kullancs eltávolítás Őrségi módra

László Pap paplaco56 at gmail.com
2010. Jún. 28., H, 19:17:52 CEST

Sziasztok!

Hallott már erről valaki? Ismerősöm szerint működik.
Én a hét végén ki akartam próbálni, de bezzeg most nem jött kullancs

Lacó

  *A belénkfúródott kullancsot minden erőszak nélkül egy szál gyufával
könnyedén eltávolíthatjuk!*

Nyálazzuk meg a gyufa fejét, majd közvetlenül a kullancs teste mellett
lassan körözzünk, mintha kenegetnénk.
A kullancs pár másodperc múlva átmászik  a gyufára-mert nagyon szereti a
foszforos illatot, képes elhagyni miatta a tesünket!

Lehet, ez nem tudományos eltávolítás, de a lehető   legemberségesebb, és
biztosan mindig sikeres, sőt a kullancs feje még véletlenül sem marad
bennünk!

Az Őrségben ez jó paraszti tapasztalat útján terjedő módszer, nem is értem,
hogy a média még hogyhogy nem csapott le rá!

Jó kirándulást, kellemes időtöltést kívánok Nektek és "csapatotoknak" -
kullancsmentesen, hisz már tudjuk, hogyan lehet eltávolítani-!