[Tajfutas] Diákolimpia F/N 10D

Verebélyi Zsolt verebelyizsolt at globonet.hu
2010. Jún. 22., K, 21:40:23 CEST

Sziasztok!

Én sem szoktam nagyon vitát folytatni, de bekapcsolódnék néhány gondolat
erejéig. Mi a KTT, ugyan nem vettünk részt a pótdiákolimpián a szűkös
költségvetésűnk miatt, de némi gondolatot tennék a témához. Az elmúlt év és
az idei évben is Vas megyében meghatározó szerepet vállalunk a versenyek
rendezésekben és a tájfutás fellendítésében. Én annak a híve vagyok, hogy a
fiatal szalagos versenyzők ne csak fizikálisan, hanem szellemileg is legjobb
győzzön. Én személy szerint nem a hosszú pályák híve vagyok, hanem a
technikáé és a gondolkodásé. Az én általam rendezett versenyeken a pálya
kitűzésekor a pályára kerül 3-4 db fars pont, amely helytelen fogásakor ront
a versenyző, így kötelezővé válik a megfelelő figyelmesség. Természetesen
ugyanúgy meg van a lehetőség a nálunk is a rövidítésre, de végig figyelni
kell a térképre is. A pálya kitűzésekor mi a 3000 méterben gondolkodunk 9
pont segítségével, és külön értékeljük a kisérős versenyeket. Tehát lehet
egy pálya rövid és elgondolkodtató is.

Üdv. Verebélyi Zsolt