[Tajfutas] Fw: FN10D - lássuk a medvét

Balla Sándor durlem at durlem.hu
2010. Jún. 22., K, 18:49:35 CEST

Üdv Mindenkinek!

Bocs, hogy én is belepofázok, de megteszem. Az egyik indok, hogy az első hazai szalagos pályát a Fabulonnal (KTK) még mi rendeztük, akkor is nagy sikere volt, köszönhető Kármán Katinak.
Én a mellékelt pályát a bajnokságnak megfelelő, nagyon jó pályának tartom. A vége a bozótban tényleg nem szép, de ilyen a terep. Egy kupaversenyen tényleg kicsit kemény, de ez bajnokság volt.
Gratulálok a pályakitűzőnek.
Stanci