[Tajfutas] Fw: FN10D

Kinde Tünde tundikv at freemail.hu
2010. Jún. 22., K, 15:25:59 CEST

ezt nagyon köszönjük, meglepetés volt és egy óriási gesztus. elcsigázott kis gyerkőcöm, aki talált egy társat az erdőben, akivel együtt”elhagyták a hármas pontot”, elfogadta a dícséretünket a leküzdött pályáért, de mégis elsírta magát. mikor megkapta ezt a kis kukacot(vagy mit) megértette, hogy ez mindenki szemében fontos és nagy dolog és onnan kezdve lett szép a napja J éppen 8 éves és nagyon-nagyon akar tájfutni.

bezzeg a mi időnkben: akkor FN9 éves volt a kezdő korosztály és ketten mentek együtt. nem volt szalag, de a pálya mindig alkalmazkodott ahhoz, hogy egy <10 éves gyerek kezdi a remélhetőleg élethosszig tartó tájfutó pályafutását.

üdv,

tündi