[Tajfutas] érmek

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2010. Jún. 16., Sze, 13:48:15 CEST

 "az adóévben az országos sportági szakszövetség, országos sportági
szövetség első

osztályú versenyrendszerében induló sportszervezet hivatásos sportolója
esetén évi 100 millió forint.""

na gondolom most sok tájfutó fellélegzett, hogy lehet EKHO szerint adózni.
De gondoljatok bele, hány embernél lehet ez kérdés, ha ezzel foglalkozni
kell. És vélhetően nem ők az olimpiai bajnokok.

MM