[Tajfutas] furcsa link

Kovalcsik István kovalcsik.istvan at gmail.com
2010. Jún. 15., K, 12:49:42 CEST

Köszönöm a Tapasztalt Felhasználó véleményét!
De én nem Viagrát, hanem óvszert vásároltam tőlük, úgyhogy ez talán
jelent némi védelmet  a gépemnek ;-)
Különben is az én gépem konzervatív környezetben dolgozik, fiús
gépekre nem hajt rá, úgyhogy a te masinád felé (ha csak te használod,
Tamás) nem fog kezdeményezni ;-)

Ü: Is