[Tajfutas] kérdés

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2010. Jún. 14., H, 00:04:52 CEST

Javaslom, hogy minden rendező írjon egy levelet a listára amikor
megtalálhatók az eredmények valahol a neten/ha egy lintket is küld, külön
jó/, így elkerülendő az egyébként szerintem felesleges "mikor érünk oda..
ott vagyunk már" jellegű levelek.
Sőt ezt elő is lehetne írni a rendezőknek, és akkor teljesen eltünhetnének a
"hol az eredmény" jellegű levelek :-)
MM