[Tajfutas] KOB 153 sz. SI pont és egyben SI programozói kérdés

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2010. Jún. 13., V, 15:06:23 CEST

KOB153 SI doboz

Sziasztok,

Egy apró észrevételem lenne a KOB eredménylistájával kapcsolatban.

  1.. Szituáció: pécsi sporttársam újságolja versenyt követően a befutópont jellegfájának árnyékában. Volt egy pontom, ahol nem igazán akart jelezni az SI, pedig többször is érintettem. Szemtanúja is volt az esetemnek. Hoztam magammal szórócédulát is. Befutáskor hibapontot jelzett az SI. Elmondtam a sztorimat a rendezőknek, de elég "lazán" kezelte az indokaimat az ellenőrzőbíró. A szúróbélyegzőt kellett volna használnom, mondták nagy egyszerűséggel. Ok, a következő versenyemen majd minden ponton azt fogom használni és megnézem, hogy van-e ellenőrzőkartonjuk a célban -mondta megnyugodva és már viccesen a pécsi B futamos ismerősöm.
  2.. Szituáció: Női elit A döntő válogatott versenyzője érkezik a célba. Szpíker bemondja, hogy hibázott a versenyző egy pontra, majd pár másodperc múlva közli, hogy helyre tették a problémát és már közölte is a versenyző eredményét.

Mivel eléggé unalmas mérkőzést vív egymással az Algériai és Szlovén csapat, ezért átnéztem a KOB részidős eredmény kimutatását.

Az alábbiakat tapasztaltam:

A 153 számú SI dobozzal a verseny során gond lehetett.

Minden A döntős esetében, akinél nem jelezhetett a masina 0.00 idő szerepel.

Minden B döntős esetén (ez csak pár versenyző) ------ hibapont.

Amennyiben minden érintett A döntős behozta magával a térképén a szúróbélyegző lenyomatát, akkor minden Ok, ha nem akkor praktikus lenne a B döntős versenyzőknek is kiemelni a 153 sz. pontot és rehabilitálni Őket.

SI szakemberekhez lenne egy kérdésem:

Melyik menüpontban lehet egy adott versenyzőhöz tartozó ellenőrzőpontot kiemelni a pályájából, mert nem sikerült erre itthon rájönnöm. Azaz, hogyan lehet ------ vonalakból 0.00 feliratot kicsalnia programból.

Üdv,

CIA nyomozó

Szlovéni a most rúgott egy gólt, megyek megnézem az ismétlést.