[Tajfutas] Sivatagi túlélő verseny Tázláron

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2010. Jún. 11., P, 11:10:23 CEST

Igen, igen finnyás népek ezek a Skandinávok.
A 81-s pécsi Nemzetek Viadalán is csak a galuskát kérték el -a konyhás nénik nagy megrökönyödésére- miközben a jó szaftos paprikás csirkét otthagyták a pulton.
Ellenben a hetvenes évek végén Szabó Laci okozott nagy fejtörést a finn szakácsnéknak, amikor sót merészelt kérni tőlük az ételéhez.
Az esernyőmet már előkészítettem a holnapi napra!
Kering itt valahol a levegőben egy tanulmány, még megbeszélés is lesz róla a hétvégi verseny első estéjén. (Halasi kolesz 20:30)
Szigorúan bizalmas -:)) tartalmából egy idézet:

Versenyek színvonalának emelése:

külföldi versenyzők rajthozállási aránya magyar versenyeken: 2010 = 8%; 2015 = 15%

Javaslat a tanulmány majdan készülő részletes kidolgozásához.
Fogjuk meg a külföldi versenyzőket a "hasikájukon" keresztül, lehet, hogy látogatottabbak lesznek a versenyeink.  Pl. Sok ponttal megszórt, gyengén jobbra kerülős átmenetekkel fűszerezett, F21 E pálya, pillangó mártással, Sőtér Janó módra.