[Tajfutas] Sivatagi túlélő verseny Tázláron

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2010. Jún. 11., P, 10:11:48 CEST

Hát igen!!! Nagyon emlékezetes :
Ezt találtam az akkori verseny jegyzetemben az 1966.évi Honvéd kupáról:
 FFA I: 53 induló.14 200 méter,14 pont. az  én eredményem:
300/256perc  Megjegyzés : KÍNOK KÍNJA!!

 az  három pontot  ki is hagytam, Az úton levő pocsolyából ittam, úgy hogy a felszínén levő bogarakat elhessegettem, és LEITTAM magam. utána vettem észre, hogy még tehénszar is belóg a vízbe. És még vagy 2 kilométer volt hátra a célig.Ez tényleg túlélő verseny volt .
Hát a napon biztos volt 50 fok!!!

Emlékezetes futam volt!!! Pisti