[Tajfutas] Ki a politikával a tájfutásból!

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2010. Jún. 10., Cs, 07:40:52 CEST

egyetértve Bendegúzzal, másik példát hozva, a lexikon szerint a /nem írom
ki/......."általában valamilyen pozitív dolgot jelentett: szerencsét,
boldogságot, mint ahogyan ezt indiai eredetű neve, a szvasztika is mutatja.
A szó szanszkrit nyelven nagyjából azt jelenti, hogy "valami, ami jó",
illetve "szerencsét hozó dolog". Napkeréknek is tekinthető a szvasztika,
mint később látni fogjuk, számos más nép körében utal ugyanis a napra. "
Mégis vannak társadalmi rétegek, akik elítélik, nem tűzik ki
Vannak jelek, zászlók amik így járnak és már egész más jut eszünkbe róla
mint az eredeti jelentése.
MM