[Tajfutas] Ki a politikával a tájfutásból!

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2010. Jún. 9., Sze, 14:53:14 CEST

És aki az utolsó pontra menet kever és ettől vörös lesz a feje, be se fusson
amíg meg nem nyugszik:-)

Szerintem mindenki magát minősíti, ha úgy gondolja, hogy tájfutó versenyen
is zászlók jelképek alá, mögé kell bújnia, mert önnönmaga nem elég. nem
érdekel, és nem is szeretném megtudni, hogy tisztelt vagy kevésbé tisztelt
sporttársam milyen érdeklődésű, amikor nem sportol.
Szerintem is ápolni kell a kertet, ha meg nem ápolják elegen, túl gazos
lesz, az nem a te kerted, sajnos másikat kell keresni, .
mm