[Tajfutas] Fwd: [MTBO] Koós Brigi Junior Európa Bajnok! (Bocs nálunk ez csak Európa Kupa)

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2010. Jún. 4., P, 20:28:27 CEST

Ha így elhallgatjátok, akkor nem is.

Tessék felhívni a figyelmünket.

Köszönjük neked a linket, nekik pedig a szép eredményt.

Mondtam is a lábon futóknak már jó pár hónappal ezelőtt, hogy vigyázat előznek.

Kis feleségem azt mondja itt a hátam mögött, miközben azon morgok, hogy a buleszok már megint nem képesek este kilencig feltenni egy-két képet a mai eseményről, hogy a 200 eFt-s kerékpárcsodákkal nem is nehéz. (Tényleg ilyen drága egy jó drótszamár?)

Ma van az EB utolsó estéje, ilyenkor már nem szabad a teraszon szárítani futóruhákat.