[Tajfutas] továbbított levél

Magyar Tájékozódási Futó Szövetség iroda at mtfsz.hu
2010. Jún. 4., P, 12:28:33 CEST

Tisztelt Szakosztályok,Lista!

Az alábbi levél érkezett a szövetségbe. Az iroda javaslata, hogy a megyei
szövetségek ahol támogatják az ötletett, vegyék fel a területileg illetékes
erdészettel és a megyei szakosztályokkal a kapcsolatot.

Üdvözlettel
MTFSz iroda

Tudjuk milyen nagy kár érte az erdőket!
Azt gondolom, ahogy én is, úgy a tájfutók nagy része tőlük telhetően
szívesen segítenének az erdészeteknek a károk elhárításában, enyhítésében, a
helyreállításban. Ha támogatja a szövetség az ötletet, hivatalos formában
kellene az érintettek tudomására hozni, felajánlani segítségünket. Hogy
milyen módon, milyen formában, azt nem tudom, csak azt, hogy tenni,segíteni
szeretnék, szeretnénk!
Az érdekeltekkel lehetne egyeztetni, az igények ismeretében felhívást
közzétenni a tájfutók részére...
Valamennyiünk érdeke, ne csak használjuk az erdőket, ha tudunk tegyünk is
érte!

Üdv:
Korbély Tibor (HER)