[Tajfutas] Entry

Molnár Attila amolnar at btfsz.hu
2010. Jún. 4., P, 12:02:26 CEST

Én a 06 -ra szavazok!
Hagy törje a rekettyét!

---

De a lényeg (és most azt hiszem vita lesz ebből - bár nekem nem tudja megmagyarázni senki):

Nem tudom hány éve használjuk már az entryt, de jó lenne ha mindenki megtanulná a helyes használatát!!!

Rengeteg problémát okoz a felhasználok hülyesége! Igen, ahogyan írom: a felhasználó!
Ugyanis a "kedves" versenyzők nem a kiadott egyesületi belépési kóddal neveznek (dupla fejes ikon), ha nem önkéntesen egyéni nevezésként (egy fejes ikon).
Ebben az esetben is ez történt. Gyanítom a klub nevezte, majd még valaki (talán Slozy) benevezte magát egyéni versenyzőként (jól lehet látni, hogy ennél a nevezésnél nincs dugókája).
Nem értem miért nem adják ki a klubok a belépési jelszót a versenyzőiknek? Ha valaki akar, akkor úgyis benevez a tudtuk nélkül is! Csak saját munkájukat könnyítik meg azzal, ha mindenki intézi a maga nevezését.
Semmiből nem áll: a klub nevező felelős embere azokat nevezi akiknek nincs internetük, vagy már hulla bénák egy ilyen felülethez. A többiek meg intézik maguk. A harmadik csoport meg nem nyúl hozzá ... :)
Dani nagyon jól megcsinálta ezt a felületet, hiszen a szállástól kezdve, az utazásig mindent hozzá lehet rendelni egy-egy versenyzőhöz.

És ne mondja nekem senki, hogy nem működik! Nem vagyunk kis egyesület (a legnagyobb "adó" befizetők vagyunk) és évek óta hiba nélkül megy!

Persze a rendező ezeket az egy fejes nevezéseket kezelhetné (ilyenkor be tud lépni az egyesületi kóddal a saját versenyhez és tud módosításokat, stb. végezni benne).
Kicsit hosszadalmas folyamat ugyan hozzárendelni a renitens embereket a saját klubhoz, vagy a dupla nevezések megszüntetni ilyen módon.

És persze azokat se értem meg, akik ilyenkor hosszú klub nevezéseket küldenek e-mail -en mindenféle táblázatba belefaragva.
Ha van e-mail, akkor van net is ...

Mozsár

ui.: a fent írtak nem az EK versenyzőkre vonatkoznak - mielőtt elkezdi rám dobálni valaki a kavicsokat!