[Tajfutas] Rejtek - hely?

Somlay Gábor somlayg at gportal.hu
2010. Jún. 1., K, 19:43:19 CEST

Azok az emberek akik tesznek a tájfutásért, azért teszik, mert szeretik is!

Csak nem kellene a másikat megbántani, mert a másik is dolgozik (SOKAT egy vagy több versenyért) és Ő az adott dolgot így vagy úgy látja.

Ez nem biztos h. jó, de azért nem kell kioktatni. A megoldásokat korrektül is el lehet mondani…

Mindenki tanul a hibákból!  A sajátjából legfőképp - de az okosabbja a másiktól.

SG.