[Tajfutas] Főiskolás vb sprint

Zentai József zentai at aktivi.hu
2010. Júl. 21., Sze, 18:32:41 CEST

Sziasztok!

Már lehet böngészni a főiskolás vb honlapján a sprint eredményeit. Kár hogy menetközben nem tudtam hangot varázsolni web kamerás felvétel mellé.

Azt nem tudom ezek már végleges eredmények-e, de pillanatnyilag nőknél  Analie Chataning FRA áll az élen 13:30perc
áll az élen
Gyurkó Fanni 1:13 perccel lemaradva a 21 .
Érdekességként: a ZTC-ből ismert Ursula Kadan osztrák színekben  Fannitól 7 mp- jobb időt teljesítve a 18. helyezést szerezte meg.
Fiúknál a svéd Jerkes Lysell 13:58-as idővel áll az élen Lenkei Zsolt csupán 1:07 el lemaradva a nagyszerű 11. helyezést foglalja el.
Gratula nekik és természetesen a többi magyar versenyzőtársnak is.
Popey
Ui: Sajnos Kovács Ádámot eredmény nélkül találtam a listában...