[Tajfutas] Versenyeken nyert érmék, trófeák adókötelezettsége

Sylvacons sylva at t-online.hu
2010. Júl. 19., H, 22:20:09 CEST

Egy kérdés, de előbb idézek:

"A versenyeken történő díjazással kapcsolatban az szja-törvény 1. számú
mellékletének 3.3 alpontjának - a 3.4 alpont figyelembe vételével -
történő alkalmazása is elfogadható. Eszerint adómentes természetbeni
juttatás a közérdekű kötelezettségvállalásból, a közhasznú, kiemelkedően
közhasznú társadalmi szervezettől, alapítványtól, közalapítványtól
származó, annak létesítő okiratában rögzített közhasznú céljával
összhangban a közhasznú cél szerint címzett magánszemély által
természetben megszerzett bevétel, ha a magánszemély a szervezettel nem
áll munkaviszonyban, munkavégzésre irányuló egyéb jogviszonyban vagy
más, a Ptk. szerinti szerződéses jogviszonyban."

A Ptk. szerinti szerződéses jogviszony létesül a versenyre történő
nevezéssel? Mert ha igen, akkor itt is adó van. (szerintem igen)

Hajdanában a gyerekeim számára a legnagyobb dícséret a vállveregetés
volt. Vezessük be.

Feró.