[Tajfutas] Eötvös, a vége fontos

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2010. Aug. 31., K, 20:23:26 CEST

Sziasztok
Örülök, hogy kissé elhamarkodott blog-írásommal sikerült ekkora vitát kavarni, szükség van erre és előkerültek fontos sportági problémák. Ezekre még visszatérek. addig is köszönöm a biztatásokat. Eddig is az volt a főcél, hogy minél több budapesti területet bevonjunk a tájfutásba, és még vannnak ötleteim, csak liba legyen még, ahogy a régi vicc mondja.
Sajnos idén "kicsit" túlvállaltam magam, úgyhogy a verseny nem minden részletében volt olyan minőségű, mint szerettem volna (a K szám hiányát is szégyellem nagyon), remélem, ha lesz még alkalom, jobban sikerül.
Ismét köszönjük mindenkinek, hogy eljöttetek és sportszerű volt mindenki.
Találtunk egy tájolót és egy kulcscsomót állattal. Akinek hiányzik írjon, vagy keressen a ROB-on (vasárnap a Millenárison vagyok).
Ábel