[Tajfutas] Fw: CSOB és EVOB

Gerzson Keri gfkeri at gmail.com
2010. Aug. 31., K, 16:41:55 CEST

Nekem, speciel a 2500 Ft-os szállás nem drága, sok helyen ennél drágább már
a kollégiumi szállás, viszont nem értem a kiírásból a következő részt:

A szállást csak mindkét napra történő foglalás esetén ...

Kérdezem, hogy a mindkét nap péntek és szombat éjszakai szállást jelent-e
vagy szombat és vasárnap éjszakai szállást. És ezek szerint nem lehet csak
szombat éjszakára foglalni szállást? (Bizonyára lehet - gondolom - csak
helytelenül van talán fogalmazva ez a bekezdés a kiírásban.)

Üdv:
Gerzson