[Tajfutas] Válasz: Váltó Liga - Eötvös Váltó

Lux Iván Lux at haea.gov.hu
2010. Aug. 31., K, 07:45:09 CEST

Kedves Viktor!

A Váltó Ligához és a látványosságnövelés energiaigényéhez most nem szólnék
hozzá, a vita ilyen mélysége mellett érdemi érvekkel nehéz lenne operálni.
Ami a hangosítást illeti, csak annyit, hogy a helyiek - annak ellenére,
hogy volt önkormányzati engedélyünk - így is kihívták a rendőröket.
Gondolhatod mi lett volna, ha majálist is rendezünk.
Üdv
Iván