[Tajfutas] szabály-kérdés

Zentai Laszlo zetor at ludens.elte.hu
2010. Aug. 30., H, 22:55:59 CEST

Ha már meg lettem szólítva...

Gerzson kérdése nagyon helyénvaló.
Ha középtávú versenyt sprint térképen rendeznek, akkor a versenyzők
figyelmét jó előre fel kell arra hívni, hogy mihez tartsák magukat.
Én sprint versenyként éltem meg a szombati Eötvöst, s mint versenyző
gyakorlatilag automatikusan be is tartottam a sprinthez kapcsolódó
tilalmakat.
A legszerencsésebb az lenne, ha sprintet csak sprint térképen rendeznének, s
minden más versenyt hagyományos tájfutó térképen.
De ezzel a kérdéssel tényleg kéne foglalkozni a szabályzat szintjén (amíg
valaki nem óv).

Zetor