[Tajfutas] POCs

Molnár Attila amolnar at btfsz.hu
2010. Aug. 30., H, 22:23:12 CEST

Délután forrt a vérem amikor elolvastam a telefonomon a leveleket. Végre
megrendezésre kerül egy értelmes csapatösszhangot igénylő versenyszám és
lehet, hogy meg fog szűnni ...
Aztán Sárika, VP és Bálint leírta a POCs lényegét nagyon jól.
Oszi leveléhez csak annyit, hogy az is taktikai elem (lehet - mert pálya
függő!), hogy valahol ismét találkozik a csapat és tovább oszt!
De nem árulok el több titkot az OB előtt ... :)
Alapvetően ez egy egyéni sport, nehéz szerintem ennél több csapat elemet
kihozni belőle.

Az viszont nem lenne elegáns a pályázó klubokkal szemben, ha a megnyert
pályázat esetében törölnék el valamelyik versenyszámot.
Én ugyan nem vagyok oda az OCSB -ért (főleg pont amiatt amiért Novai Gyuri
kedveli), de az sem egy utolsó dolog, hogy most párosan jönnek ki az OB -k a
hétvégékre (a két extrém versenyszámot leszámítva).

Mozsár