[Tajfutas] Katonai VB Norvégia és Erdész EB Dánia

Sylvacons sylva at t-online.hu
2010. Aug. 20., P, 17:05:19 CEST

Ha eljöttetek volna az Erdész EB-re, akkor megtanulhattátok volna a
rendfokozatokat. Laktanyában laktunk, és a piszoár felett valamint a
budival szemben a falra ragasztották a renfokozatok képeit, hogy a
kiskatonák tanulhassák elmélyült pillanataik közepette is.

Egyebekben a verseny a múlt héten, zömmel tengerparti bucka és
dünevilágban volt, számunkra szokatlan terepeken (II. világháborús
hadszintér tele bunkerekkel és katonai gyakorlóterepek) és
futófelületeken, erikaszőnyeg (Csarab, vagy latinul Calluna) és fekvő
törzsű henyefenyő (Pinus mugo) váltogatták egymást. Megtanulhattuk a
magas térdemelést és a tájkúszást.

A sprintben (Varde városban rendezték) Mohácsy Ádám, Konrád Krisztina
(D18-ban) és Horváth Magda első helyet értek el, de volt még pár érmes
helyezés.

A középtávon a lányok tettek ki magukért: Horváth Magda első helyezett,
Konrád Krisztina második, Fenyvesi Laura és Váradi Enikő harmadikok
lettek. A férfiaknál Spiegl János, Margittai Endre és Filó Bernát
negyedik. Kemény terep volt, a skandináv fölény dominált.

Váltóban Kürti István, Urbán Imre és Margittai Endre másodikok lettek
M45-ben.

Eredmények a www.efol2010.dk címen. Az EFOL (ez az erdész verseny)
ererdményei együtt szerepelnek egy ötnapossal. Az EFOL eredményeket
keressétek. Váltó ererdményt nem hozták le.

Feró