[Tajfutas] piros-fehér?

Zentai József zentai at aktivi.hu
2010. Aug. 18., Sze, 18:44:28 CEST

Lajos!

A szegény ember vizzel főz! -nem tudtad!

Nekem korábban azt mondták, hogy az ilyen narancssárga-fehér bójákat a színtévesztő, színvak versenyzők miatt nemzetközi szabályzat alapján használnak.
Tény:- két magyar KOB-n is voltak már agyonmosott, kifakult láthatatlan narancssárga-fehér bóják.
Baromi nehéz volt fellelni őket.
Amikor szóvá tettem, azt kaptam, nem a bóját kell keresni(?!), hanem az "objektumot"
Popey
Ui. Egyébként ez itt nem reklám helye, de a legélesebb, szerintem legjobb színben "világító" nemzetközi színmeghatározásba is beleférő bójákat Zs. Viktortól lehet beszerezni.
(ilyen lesz a ROB-POCSB-n, ilyen volt hétvégi a regionális salgótarjáni versenyen is)