[Tajfutas] Bükkfennsík-Borsod

Zentai József zentai at aktivi.hu
2010. Aug. 18., Sze, 10:07:20 CEST

Sziasztok!

A Zsolt által felsoroltak 5. pontjában leírtakkal  max. egyetértek!.
(E témakörben nem érdekelne a dolog, ha a térségben ne mindig engem cseszegetnének az illetékes hatóságok,...ja ha meg ezt szóvá teszed a listán akkor is megkapod a magadét., de akkor is, ha utóléred a reniteskedőket..)

Tegnap, pl. ( egy száz évvel ezt megelőző Tanácsközt. emlékverseny stekkjét téptem le, el is tettem emlékbe), de néhány  napja belefutottam Salgótarjánban egy 2003-as stekkbe is, persze, hogy letéptem.

Apropó, egy kérdés: Honnan vette, honnan tudta, honnan tudja a Bükkfennsík kupa versenykiírás készítője, hogy a verseny terepe:

NAGYON HASONLÍT A RÖVIDTÁVÚ OB SALGÓTARJÁNI TEREPÉHEZ ?! ( Hm, ezt én eddig nem tudtam, nem tapasztaltam, pedig a tarjáni terepen-avagy feltételezhetően a bükki terepközelben is jártam már.)

Popey
Ui..Persze a terepi különbözőség ellenére a bükki versenyen az ob előtti felkészüléshez így is remek versenyzési alkalmat nyújtanak majd minden bizonnyal a rendezők.  Az számomra egy kicsit új, hogy az MTFSZ már engedélyezi bajnokság mellett az egy nap két minősítő kupaverseny (lásd: Bükkfennsík) lebonyolítását is!