[Tajfutas] VB és információ átadás

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2010. Aug. 16., H, 12:57:29 CEST

Igen, a honlapján az van amit írsz.
A verseny ideje alatt a GPS előfizetők sem nézhették online a haladást (morogtak is érte, köztük én is) és a helyszíni kivetítőkön is elmosódva jelentették meg a térképdarabokat.
Ezzel szemben a svájci TV honlapján mindent kivetítettek. A kommentátorok ott még nem hibázásra, hanem ilyen variáció kiosztásra gondoltak. Csak azt követően váltak biztossá a hibázásában, amikor Tero visszafordult. Én ekkor csak a svájci adást tudtam nézni, mert a norvég közvetítés "lefagyott". A verseny összefoglaló filmjében pedig ez a rész már nem szerepel. Halden esetében biztosan nem a szpíker hangja befolyásolta a visszafordulását.
Már úton vannak hazafelé a válogatottak, holnap már több infónk lesz.