[Tajfutas] Hosszútávú Tájkerékpár OB

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2010. Aug. 13., P, 13:00:48 CEST

Sziasztok!

Bő egy héttel a verseny előtt, most már úgy érzem meg kell egy kicsit
reklámozni a jövő hét vasárnapi hosszútávú tájkerékpár OB-t, főleg akkor, ha
az eddig beérkezett nevezések listáját megnézem.

A két rendező által megrendezett három versenyszám miatt van egy kis
félreértés a nevezési határidőt illetően, de mivel érzékeltem én is a
problémát, ezért ezúton szeretném megnyugtatni azokat, akik még nem
neveztek, hogy jövő hét kedd éjfélig, azaz augusztus 17-én 24:00-ig ezt még
alapáron megtehetik. Mindenkit arra bíztatok, hogy gyertek el egyet
versenyezni és kikapcsolódni a Balatonhoz, mert érdemes lesz.

A lábra kapott híresztelésekkel szemben a térkép készül, és az általunk
választott terepi adottságok olyanok, amik nagy sebességű és nagy
odafigyelést igénylő versenyzést kívánnak majd a mezőnytől, amit azt hiszem
mindenki szeret:-). A terep közel felét igen jól kerékpározható dózer és
betonos utakkal sűrűn átszőtt szőlő-hegyek képezik. Ugyanakkor elég komoly
szintkülönbségekre is érdemes felkészülnötök!

Az értesítőt és az addig még beérkező nevezések feldolgozása után elkészülő
rajtlistát szerdán fogom kiküldeni.

Várom a nevezéseket!

üdv .Viktor

Ui: Bár nem biztos, hogy erre szükség van, de röviden szeretném megindokolni
a nevezési díjnak a szokásoshoz képest kicsit magasabb mértékét:

1. Egynapos versenyre készítünk egy teljesen új 20.000-es tájkerékpáros
térképet, olyan területről, aminek kb. a feléről tájfutó térkép sem volt
korábban soha.

2. A szakág vezetés által tavaly bevezetett és idén megemelt, versenyzők
után fizetendő díj.

3. A korábbi évekhez képest csökkenő tendenciát mutató indulói létszámok az
idei év versenyein.