[Tajfutas] Nézd meg a Facebook adatlapomat!

Dorottya Józsa invite+zzzlhhzz at facebookmail.com
2010. Aug. 8., V, 18:12:11 CEST

Szia Tajfutas!

Én már létrehoztam a Facebook adatlapomat, ahová fényképeket, videókat és eseményeket tudok felrakni, és szeretnélek ismerősként jelölni, hogy te is láthasd. Először regisztrálnod kell a Facebookra. A regisztráció után te is el tudod készíteni az adatlapodat.

Üdvözlettel:
Dorottya

A Facebookra való regisztráláshoz kattints az alábbi hivatkozásra:
http://www.facebook.com/p.php?i=772044913&k=3XG34Z5ZVT6D5EDBVGW42US2RWK1V6W&r

Már van fiókod? Vedd fel ezt az email címedet is a fiókodhoz:
http://www.facebook.com/n/?merge_accounts.php&e=tajfutas%40lazarus.elte.hu&c=1f93402d2d282b291a30f50058d72e24