<HTML>
<HEAD>
<META content="text/html; charset=utf-8" http-equiv=Content-Type>
<META content="OPENWEBMAIL" name=GENERATOR>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<font size="2">Tisztelt érintettek
(diákmunka)
<br />
<br />
Ismét megkerestek az NNG-től térkép-tartalom tesztelői diákmunka
lehetőséggel.
<br />
Az elmúlt évek során már több ilyen munkán résztvevő hallgató maradt
teljes
<br />
állásban a cégnél az egyetem
után.
<br />
<br />
A
lényeg:
<br />
<br />
Akit érdekel az alábbi _diákmunka_ az keressen meg
postafordultával:
<br />
(csak hallgatói státuszban lévők jöhetnek, sajna friss/régebben
végzősökre
nem...)
<br />
<br />
KB
<br />
<br />
...---...
<br />
<br />
Content Tesztelő
gyakornok
<br />
<br />
Feladat:
<br />
<br />
A navigációhoz használt térképek és más tartalmak szakmai
tesztelése,
<br />
teszteredmények kiértékelése és a tesztelés dokumentálása. A tesztelés
pc
<br />
emulátorokon, valamint automatatesztelő eszközök segítségével
történik.
<br />
<br />
Akit
keresünk:
<br />
<br />
• térképész, térinformatikus, geográfus vagy egyéb
földrajztudományos
<br />
mesterszakon nappali tagozatos
hallgató
<br />
<br />
• térinformatikai alapfeladatokkal
elboldogul
<br />
<br />
• minőségorinentált szemléletű, igényes a saját
munkájára
<br />
<br />
• pontosan és megbízhatóan
dolgozik
<br />
<br />
• angol nyelvű dokumentáció elolvasása és az alapszintű
kommunikáció
nem
<br />
okoz neki
problémát
<br />
<br />
• valamely programnyelv ismerete előnyt
jelenthet
<br />
<br />
Munkavégzésheti min. 30 órában, a MŰISZ Iskolaszövetkezeten keresztül,
br.
<br />
1050 FT/h
fizetéssel.
<br />
<br />
JelentkezniCV csatolásával és az alábbi kérdések megválaszolásával
április
<br />
14-ig-ig lehet.
<br />
<br />
Kérdések:
<br />
<br />
1. Használt-e már navigációs rendszert, és ha igen, milyen
tapasztalatokkal
<br />
rendelkezik velük kapcsolatban? Találkozott-e már hibákkal, milyen
típusúak
<br />
voltak
ezek?
<br />
<br />
2. Ön szerint mely adatok és információk teszik lehetővé a
megfelelő
<br />
úttervezést és a navigáció alapvető
kivitelezését?
<br />
<br />
3. Képzelje el, hogy egész napos autós kirándulásra megy egy olyan
vidékre,
<br />
ahol még nem járt. Írja le, hogy a kirándulás során miben lehet
segítségére
<br />
egy autós
navigációsrendszer?
<br />
<br />
</font>
</BODY>
</HTML>