<HTML>
<HEAD>
<META content="text/html; charset=utf-8" http-equiv=Content-Type>
<META content="OPENWEBMAIL" name=GENERATOR>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>

<font size="2">Tisztelt érintettek 
(diákmunka)
 
<br />

 
<br />
Ismét megkerestek az NNG-től térkép-tartalom tesztelői diákmunka 
lehetőséggel.
 
<br />
Az elmúlt évek során már több ilyen munkán résztvevő hallgató maradt 
teljes
 
<br />
állásban a cégnél az egyetem 
után.
 
<br />

 
<br />

lényeg:
 
<br />

 
<br />
Akit érdekel az alábbi _diákmunka_ az keressen meg 
postafordultával:
 
<br />
(csak hallgatói státuszban lévők jöhetnek, sajna friss/régebben 
végzősökre 
nem...)
 
<br />

 
<br />
KB
 
<br />

 
<br />
...---...
 
<br />

 
<br />
Content Tesztelő 
gyakornok
 
<br />

 
<br />
Feladat:
 
<br />

 
<br />
A navigációhoz használt térképek és más tartalmak szakmai 
tesztelése,
 
<br />
teszteredmények kiértékelése és a tesztelés dokumentálása. A tesztelés 
pc
 
<br />
emulátorokon, valamint automatatesztelő eszközök segítségével 
történik.
 
<br />

 
<br />
Akit 
keresünk:
 
<br />

 
<br />
• térképész, térinformatikus, geográfus vagy egyéb 
földrajztudományos
 
<br />
mesterszakon nappali tagozatos 
hallgató
 
<br />

 
<br />
• térinformatikai alapfeladatokkal 
elboldogul
 
<br />

 
<br />
• minőségorinentált szemléletű, igényes a saját 
munkájára
 
<br />

 
<br />
• pontosan és megbízhatóan 
dolgozik
 
<br />

 
<br />
• angol nyelvű dokumentáció elolvasása és az alapszintű 
kommunikáció 
nem
 
<br />
okoz neki 
problémát
 
<br />

 
<br />
• valamely programnyelv ismerete előnyt 
jelenthet
 
<br />

 
<br />
Munkavégzésheti min. 30 órában, a MŰISZ Iskolaszövetkezeten keresztül, 
br.
 
<br />
1050 FT/h 
fizetéssel.
 
<br />

 
<br />
JelentkezniCV csatolásával és az alábbi kérdések megválaszolásával 
április
 
<br />
14-ig-ig lehet.
 
<br />

 
<br />
Kérdések:
 
<br />

 
<br />
1. Használt-e már navigációs rendszert, és ha igen, milyen 
tapasztalatokkal
 
<br />
rendelkezik velük kapcsolatban? Találkozott-e már hibákkal, milyen 
típusúak
 
<br />
voltak 
ezek?
 
<br />

 
<br />
2. Ön szerint mely adatok és információk teszik lehetővé a 
megfelelő
 
<br />
úttervezést és a navigáció alapvető 
kivitelezését?
 
<br />

 
<br />
3. Képzelje el, hogy egész napos autós kirándulásra megy egy olyan 
vidékre,
 
<br />
ahol még nem járt. Írja le, hogy a kirándulás során miben lehet 
segítségére
 
<br />
egy autós 
navigációsrendszer?
 
<br />

 
<br />

 </font>

</BODY>
</HTML>