[Hallgato] Kenuzás

Gede Matyas saman at inf.elte.hu
2024. Ápr. 10., Sze, 13:30:44 CEST

Kedves jelenlegi, volt és leendő hallgatók és kollégák!

Nyakunkon a nyár 🙂, szóval lassan ideje lenne egy szezonnyitó kenuzásnak. Kinéztem május 10-ét, ami péntek a dolgozói sporthéten, egyben Pázmány-nap, oktatási szünet. Aki szeretne jönni, iratkozzon fel.

Itt lehet jelentkezni:
https://forms.gle/1RhLfRRPnHUeh5fi9

És itt látható majd a már jelentkezettek névsora:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1i_mqynCdfYzpqoXWgWhH-q4v87M_yzatz9mTATGXcwA

A részleteket majd megbeszéljük, ha már lesz kivel 😀... de az elsődleges útvonalterv a szokásos:
ELTE csónakház (Soroksár) – Czuczor-sziget déli csúcsa és vissza, közben persze útba ejtve a mellékágakat is. Ja, és persze egy kávé vagy valami a Nocsak bárban. Összesen kb. 16 km, nettó 4-5 óra evezés.

Egyelőre 4 db 4 személyes kenut foglaltam le, de majd finomítunk a létszám függvényében. Kérem, hogy aki el tud kormányozni egy túrakenut, az ezt jelezze a formon.

Gyertek, mert vízen lenni jó 🙂

Üdv,
saman

GEDE Mátyás
Térképtudományi és Geoinformatikai Intézet, ELTE Eötvös Loránd Tudományegyetem