[Hallgato] MTA Térképészeti Tudományos Nap 2017

Jesus Reyes jesusreyes at caesar.elte.hu
2017. Nov. 13., H, 11:34:46 CET

Kedves hallgatók!

A tanszék második alkalommal megtartja a Térképészeti Tudományos Nap című
rendezvényt a Magyar Tudományos Akadémia (MTA) székházában. Idén a
tudományos nap megtartásával
ünnepeljük a Virtuális Glóbuszok Múzeuma megjelenésének a 10. évfordulóját.
A rendezvényt december 1-én (pénteken) délelőtt 10:00 órától tartjuk az MTA
Székház 2. emeleti kistermében. A végleges program a következő:

10.00    Megnyitó – üdvözlet, Zentai László, egyetemi tanár (Eötvös Loránd
Tudományegyetem, Informatikai Kar, Térképtudományi és Geoinformatikai
Tanszék)

10.10    Kollaboratív tananyag-fejlesztés, Márkus Béla, professor emeritus
(Óbudai Egyetem, Alba Regia Műszaki Kar)

10.35   Csata- és hadszíntérkutatások térképészeti támogatásának
tapasztalatai, Kállai Attila, egyetemi docens, (Nemzeti Közszolgálati
Egyetem, Hadtudományi és Honvédtisztképző Kar, Műveleti     Támogató
Tanszék)

11.00    Kísérleti térképészet a XXI. században, avagy a digitális térkép
személyre szabása, Albert Gáspár, egyetemi adjunktus, Szigeti Csaba,
doktorandusz (Eötvös Loránd Tudományegyetem, Informatikai Kar,
Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék)

11.25    Tájrendszerek a kartográfiában, Faragó Imre, tanszéki mérnök
(Eötvös Loránd Tudományegyetem, Informatikai Kar, Térképtudományi és
Geoinformatikai Tanszék)

11.50    10 esztendős a Virtuális Glóbuszok Múzeuma, Márton Mátyás,
professor emeritus, Gede Mátyás, egyetemi adjunktus, Ungvári Zsuzsanna,
egyetemi adjunktus (Eötvös Loránd Tudományegyetem, Informatikai Kar,
Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék)

Az ülés levezető elnöke: Gercsák Gábor

Az üléshez készített absztraktfüzet pdf formátumban letölthető a
http://lazarus.elte.hu/~jesus/mta_ttn/absztraktfuzet2017.pdf címen.

Minden hallgatót szeretettel várunk a rendezvényen!!!

Üdvözlettel,

Jesús Reyes