[Hallgato] Fw: álláslehetőség

Elek István elek at map.elte.hu
2017. Május. 23., K, 10:13:33 CEST

---------- Forwarded Message -----------
From: Reka Kovacs <reka.b.kovacs at gmail.com>
To: Elek István <elek at map.elte.hu>
Sent: Fri, 19 May 2017 15:42:56 +0200
Subject: álláslehetőség

TiszteltElek István tanár úr,

AzL-Tér Informatikánál dolgozom jelenleg, előzőleg sok sok évig a Geometria kft.-nélvoltam alkalmazásban.

Egyrégebbi levelemben egy álláslehetőséggel kapcsolatban kerestem meg Önt.

Mostnem magam keresek állást, hanem a cégnél, ahol dolgozom, keresnénktérinformatikai tudással rendelkező munkaerőt.

Azttudom, hogy az egyetem keretén belül felkerülnek az ilyen jellegű hirdetésekdigitális formában a belső egyetemi hálózatra, diákok részére.

Nagyonszépen kérném, amennyiben lehetséges, az L-Tér informatika hirdetését feltennia megfelelő helyre.

Ahirdetés ez lenne:

BentleyMicroStation felhasználói ismeretekkel és /vagy közműtérkép digitalizálásbanvaló gyakorlattal keresünk kollégákat min. féléves időtartamra.

Munkakezdéskiválasztás után, azonnal történik.

Munkavégzéshelye: Bp., XIV. ker.

Önéletrajzokataz info at lti.hue-mail címre kérjük elküldeni.

Amennyibenvalamiben tudok magam is segíteni, kérném szépen jelezze.

Nagyonszépen köszönöm segítségét!

Üdvözlettel,

KovácsRéka

L-TérInformatika Kft.

1149 Budapest, Beckó u. 15-19.A

Tel: (+36-1) 383 2709; Mobil:(+36-70) 409 4906;

Email: kovacs.reka at lti.hu; Skype:lterinformatika;

Honlap: www.lti.hu

Bentley felhasználói fórum

------- End of Forwarded Message -------