[Hallgato] =?UTF-8?Q?topogr=C3=A1fia_vizsg=C3?==?UTF-8?Q?=A1k?=

Buga László buga at map.elte.hu
2017. Ápr. 20., Cs, 11:20:11 CEST

Térképész Msc I. éves hallgatók figyelmébe

Tisztelt Hallgatók!
A legutóbbi előadáson jelzettnek megfelelően kiírtam a topográfia vizsgákat a
NEPTUN-ban.
2017.06.01.8:00-12:00
2017.06.08.8:00-12:00
2017.06.22.8:00-12:00
Ha teremfoglalást is megerősítik, akkor a helyszín az előadások helyszíne
lesz, a 7.85 terem.
Az előző szemeszterből két fő kért geodézia vizsgalehetőséget (vizsgakurzusra
be is jelentkeztek). Számukra a vizsgát június 1-re, a topográfia vizsga utáni
időpontra 12:00-14:00 órára hirdettem meg.
Tisztelettel,
Buga László

--
Open WebMail Project (http://openwebmail.org)