[Hallgato] kirándulás május 5?=-=?ISO-8859-2?Q?én

Farago Imre imor at map.elte.hu
2017. Ápr. 6., Cs, 07:46:29 CEST

Kedves Hallgatók és minden érdeklődő!

A "GPS terepgyakorlat tájékozódás, térképismeret" c. tantárgy második, a
tantárgyat felvetteknek kötelező, terepismereti túrája május 5-én, pénteken
lesz.

A KIRÁNDULÁS MEGTARTÁSÁRÓL VAGY ELMARADÁSÁRÓL MÁJUS 4-ÉN, CSÜTÖRTÖKÖN 13 ÓRÁIG
ÉRTESÍTÉST KAPNAK!

Cél: a Gerecse

Találkozási helyszínek, lehetőségek:
1) Dorog, Autóbuszmegálló (Városháza) 8.50
2) Bajót, autóbusz forduló 9.30

Első névsorolvasás Bajóton 9.40-kor!

A túra útvonala:
Bajót--Öreg-kő--Péliföldszentkereszt--Mogyorósbánya--Kőszikla--Tokodi
pincék--Hegyes-kő--Tokod.
A túra hossza: kb. 14 km, Várható Budapestre érkezés 18.30 után.

Szükséges felszerelés: Gerecse turistatérkép, túracipő, réteges öltözet, eső
elleni védelem, élelem és ital. Útközben Mogyorósbányán és
Péliföldszentkereszten lesz frissülési lehetőség.

Faragó Imre
00-36-30-9521-565
http://mercator.elte.hu/~farago/index.html