[Hallgato] A mai leallas oka a szerverteremben...

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2016. Nov. 6., V, 16:08:49 CET

Tisztelt érintettek,
A mai napon (vasárnap) kb. 11.30 és 16.00 között a szerverszobai szerelések
miatt sajnos szolgáltatáskiesés volt minden szinten...
Az erősáramú vonalon csak kb. 15.00-re sikerült helyrepofozni a dolgokat.
Jelenleg is tart az adatok migrálása a mercator szerverünkön, így még
fennakadás várható holnap reggelig az adatokhoz való teljes hozzáférésben.

Remélem reggelig minden frissítés rendben lefut, és akkor újra használható
lesz a géptermi beléptetőrendszer is.

A lazarus, map, terkeptar és az egyéb virtuális gépek is lassan újra
elérhetővé válnak - amint a végleges ellenőrzések hibátlanul lefutnak rajtuk.

Ha 2016.11.07-én, 8.00 után bármilyen hibát tapasztalnak, kérem jelezzék!
(előtte még "természetes" hogy bizonyos erőforrásaink nem elérhetők)

KB

Dr. Kovács Béla
  adjunktus
H-1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/a