[Hallgato] =?UTF-8?Q?Topogr=C3=A1fi=C3=A1t_=C3=A9s?=/=?UTF-8?Q?vagy_Kartogr=C3=A1fiai?==?UTF-8?Q?_szoftverek_=C3=B3r=C3=A1k?=at felvett hallgat ók figyelmébe

Ungvári Zsuzsanna ungvarizs at map.elte.hu
2016. Már. 11., P, 09:06:48 CET

Kedves Hallgatók!

Megérkeztek az új topográfiai térképrészletek, felosztottam őket, és feltettem
a közösló/ocad2016/teruletek mappába. A feladat: frissíteni a topotérkép
tartalmát az ortofotó alapján.

Akiknek vastag betűvel szedtem a nevét, mindkét tárgyra jelentkezett, vagyis
Buga tanár úrnak és Nekem is le kell adnia a feladatát.
Akiket vörössel emeltem ki, azok csak Topográfiára jelentkeztek, ezért csak a
tanár úrnak küldjék a feladatot. Gyenese Tamás szabadon választhatja a
szoftvert, amiben szeretne dolgozni.
Aki a korábbi években már adott le kész szelvényrészletet, (a nevük zölddel
jelölve) azoknak nem kell újra megcsinálniuk a feladatot, csak küldjék el
Nekem a félév végén a másik feladattal együtt. Bánkúti Balázs csak a tanár
úrnak küldje el.

A beosztást itt találjátok:
http://mercator.elte.hu/~ungvarizs/oktatas/ocad_beadando_2016_tavasz.pdf

Ungvári Zsuzsanna
tanársegéd
ELTE IK Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
1117 Budapest Pázmány Péter stny. 1/A. 7.77
Tel: 3722 975/6720