[Hallgato] szpemszures a mapon

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2016. Ápr. 29., P, 19:19:21 CEST

Tisztelt Érintettek,

A tanszéki levelezőszerveren frissítettem a szpemszűrőket. A fő szempont az
volt, hogy az ELTE szpemszűrői által 99%ban kéretlen levélnek jelölt szemetek
ne az INBOX-ba, hanem a SPAM mappába kerüljenek automatikusan a belépéskor.
Néhány ismertebb vírusterjesztési lehetőség szűrését is hozzácsaptam.
(pl. nem kaphatunk "readme.exe" stb. csatolmányú vsz. vírusos levelet.)

Kérem mindenki figyelje ezentúl(sűrűbben) a "SPAM" mappát, különösen, ha egy
várva várt levél nem érkezik meg a "BEJÖVŐ" mappába!
Időnként javasolt a SPAM mappa teljes áttekintése/kiűrítése (automatikusan ez
most nem történik meg, amíg az új szűrőket teszteljük). Ha egy hónapon belül
nem érkezik (túl) sok hibajelentés, akkor bekapcsolom a globális automatikus
SPAM mappaürítést a 30-napnál régebbi benne lévő levelek esetén.

Ha bárkinek fontos(érkező) levele a SPAM- mappában kötne ki, kérem jelezze
mielőbb!
Az ilyen (teljes fejlécet is tartalmazó) levelet "Eredetiként továbbküld"-el
kérem a címemre.

KB

Dr. Kovács Béla
  adjunktus
Eötvös Loránd Tudományegyetem -IK- Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
H-1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/a
Tel:+36-1-3722975, Fax:+36-1-3722951                   http://lazarus.elte.hu