[Hallgato] Rendezvényeink ?=-=?ISO-8859-2?Q? Emlékeztető

Márton Mátyás matyi at map.elte.hu
2016. Ápr. 19., K, 22:41:07 CEST

Kedves Kollégák, tisztelt Hallgatóink!

Csak az MFTTT honlapján látható a "Rendezvények" pont alatt, ott is részben hibásan:

 25. (hétfő) 13.00 h  Bartos-Elekes Zsombor:Térképészet a romániai felsőoktatásban  és  Régi térképek digitális feldolgozása  ELTE  A Lázár Kollokvium és a Kartográfiai Szakosztály közös szervezése
 26. (kedd) 13.00 h  Bartos-Elekes Zsombor: Az 1910-es népszámlálás demográfiai térképeinek georeferálása, digitális kiadása  ELTE  A Szakmatörténeti és a Kartográfiai Szakosztály közös szervezése

Mindkettő a Tanszéken lesz, a keddi a 7.59-es teremben, 13 órakor.
A hétfőit még nem tudom biztosan, hogy a Tanszék melyik termében, de az biztos, hogy a hirdetéssel ellentétben 15 órakor. (Kértem a javítását, de még nem történt meg!).
Mindenkit szeretettel várunk!

Üdv:
Matyi

Márton Mátyás
professor emeritus
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék,