[Hallgato] Atlaszkartográfia

Márton Mátyás matyi at map.elte.hu
2015. Okt. 10., Szo, 17:26:25 CEST

Kedves Hallgatóim!

A szobám ajtaján kifüggesztve megtaláljátok az Atlaszkartográfia e félévi
programját.
Az őszi szünet után már a hallgatói beszámolók következnek. Kérem, hogy
mindenki válasszon magának témát, és ezt neve felírásával jelezze.
Az október 22-én sorra kerülő, az Országos Széchényi Könyvtár Térképtárába
teendő látogatáskor az OSZK bejáratánál találkozunk 8 órakor. (Senkit ne
zavarjon, ha látja, hogy nincs nyitva!) Várhatóan 10-ig tart ott a program.
Akinek órája van, kérem, jelezze tanárának a késését előre!!! (Ha szükségesnek
érzi, szóljon nekem, hogy előre elkérhessem, mert kb. 10.30-ra lehet csak
visszaérni.)
Akik gyakjegyet is szeretnének (azaz nem speckollosok), azoknak kötelező az
órákon való részvétel (akinek nem inge, ne vegye magára), és csak 3 mulasztás
nézhető el, hiszen  gyakorlat (atlaszelemzés, -ismertetés) (is) folyik az
órákon. Igény szerint beszélgethetünk a beadandó atlaszmakettről is bármely
óra végén.
Jó témaválasztást és sikeres felkészülést kívánok!

Üdvözlettel:
Matyi

Márton Mátyás
professor emeritus
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék,