[Hallgato] tanszeki net-hiany

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2015. Nov. 21., Szo, 11:09:15 CET

Tisztelt éreinttek (vagyis mindenki),

Az este 20.00 óra környékén a tanszékünk elvesztette a külvilággal a
kapcsolatát (szerencsére csak a netes vonalon: valami olyasmi történt, mint a
múlt század elején, amikoris elszakadt a távírókábelt a brittek és a külvilág
között: és "...a kontinens leszakadt Angliáról..." :-)

A pontos okát még nem tudjuk, most is dolgozunk a hiba javításán/kiderítésén
Misivel és az ELTE_net illetéskeseivel.

Még várhatóak kisebb kimaradások a nap folyamán, de remélem holnapra
normalizálódik a helyzet. Most ideiglenes kábelezéssel hidaltam át a
problémát, de ez nem maradhat hosszú távon fenn.

KB

Dr. Kovács Béla
  adjunktus
H-1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/a