[Hallgato] map - levelezesi gondok

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2015. Május. 11., H, 15:50:29 CEST

Tisztelt Érintettek!
A mai napon ~15.19 körül betelt a map.elte.hu szerverünk egyik merevlemeze,
így ideiglenesen nem lehetett levelet küldeni róla (a rendszer a piszkozat
mappába mentett mindent, és hibaüzenetet küldött).

Most töröltem a rendszer régebbi log állományait, így felszabadult pár
gigabyte, de ez csak pár nap/óra fellélegzést okoz...

Kérek mindenkit, hogy a régi (de méginkább: a méretes csatolmányokat
tartalmazó) leveleket archiválja - amennyiben fontosak (pl. sajátgépre) -
majd törölje a map.elte.hu-ról!

Dr. Kovács Béla
  adjunktus
H-1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/a