[Hallgato] MSc 2. Szakszeminárium 3

Irás Krisztina iras at map.elte.hu
2014. Sze. 5., P, 11:30:24 CEST

Tisztelt Hallgatók!

A Szakszeminárium 3 c. órát kedd 12-14 időpontra hirdetem. Ezt a tárgyat
önállóan végzett feladatokkal lehet teljesíteni. Az óra jellegét, a
választható feladatokat és tárgy teljesítésének részleteit később fogjuk
megbeszélni.

AZONBAN: Az első alkalommal egy török vendégoktató előadását fogjuk
meghallgatni, ezért kérem, hogy a jövő héten (= az első héten) pontosan
jelenjenek meg.

Ennek az előadásnak a részleteit is csak később tudom megírni.

Üdvözlettel,
Dr. Irás Krisztina

ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
Budapest

Assistant Professor
Department of Cartography and Geoinformatics
Eötvös Loránd University
Budapest, Hungary