[Hallgato] Emlékeztető: 2013-as TDK felhívás

Jesus Reyes jesusreyes at caesar.elte.hu
2014. Nov. 7., P, 09:27:45 CET

Kedves hallgatók!

Az előző heteken néhány hallgató érdeklődött nálam a TDK-n való indulásáról,
de a mai napig csak két kivonatot kaptam a készülő munkáról.  Megkérem
azokat a hallgatókat, akik még nem küldték a kivonatot e-mailben, hogy a
lehetőleg leghamarabb pótolják azt, hogy a decemberi házi konferencián
tudjanak elindulni. A földtudományi szakos hallgatók esetén ki kell
tölteniük egy jelentkezési lapot, amelynek digitális változatát el tudom
küldeni e-mailben. A térképész MSc hallgatóknak csak a kivonatot kell
beadniuk.

Korábban védett BSc szakdolgozatokkal is lehet jelentkezni. Ennek egyetlen
feltétele, hogy a szakdolgozatban elért eredményt ki kell egészíteni vagy
továbbfejleszteni újabb kutatással, illetve új eredménnyel. Most készülő BSc
szakdolgozattal szintén lehetséges jelentkezni, pl. egy elért
részeredménnyel, ha a TDK dolgozat és a szakdolgozat témavezetője is
hozzájárul.

A konferencián kiemelkedő munkák indulnak az Országos TDK Konferencián.

Ha lennének egyéb kérdések, a 7.78-as szobában megtalálhatnak...

Üdvözlettel,

Jesus Reyes Nunez