[Hallgato] A holnapi GPS-potZH elmarad

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2014. Május. 28., Sze, 14:28:22 CEST

Tisztelt érintettek,

Pár perce szóltak a _csoporttársaik_, hogy a holnapra tervezett (12.00-13.00
között) Műholdas helymeghatározás tárgyból a pótZH időpontjával ütközik a
fizika ZH.
Én holnap 14.00-től terepen leszek a jövő hét közepéig. Kérem, hogy hétfő
este 20.00-ig küldjenek egy közösen megbeszélt időpontot, ami jó lehet a
pótZH megírására a következő hét második felében.
Ha nem küldenek, akkor kiírok egy végleges időpontot(gyakjegy-zárási
határidő!), és az lesz. Aki jön az jön, aki nem, azzal pedig majd jövőre
találkozunk ismét...

Dr. Kovács Béla
  adjunktus
H-1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/a